ГАРАНТІЯ
Гарантійний термін — 1 місяць з моменту придбання товару. У випадках технологічних дефектів товарів Продавець (виробник) зобов’язується провести роботу своїми силами і за власний рахунок.
- Гарантія не розповсюджується на дефекти: – отримані внаслідок використання даного типу взуття не за призначенням; – отримані внаслідок неправильного догляду за взуттям; – механічні пошкодження.
- Гарантія втрачає дію, якщо: – взуття підлягало несанкціонованому ремонту; – взуття має природний знос частин, що мають обмежений термін дії; – взуття піддавалося впливу рідин, агресивному середовищу, високій температурі.
- Згідно Закону України «Про внесення змін до Закону України» «Про захист прав споживачів» (№3161 – IV від 01.12.2005 р.) змінились права споживачів у випадку придбання ними товару неналежної якості. Згідно статті №8, у випадку виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків товару споживач має право вимагати: – пропорційного зменшення ціни; – безкоштовного усунення недоліків товару в розумний термін; – відшкодування затрат на усунення недоліків товару. Розірвання договору або обміну товару споживач має право вимагати тільки тоді, коли на усунення недоліків потрібно більше 14 днів. Також додані деякі обов’язки споживачів: перед початком експлуатації товару, уважно ознайомтесь з правилами експлуатації; при необхідності — звернутися за поясненнями до продавця; використовувати товар згідно його цільового призначення; використовувати рекомендовані продавцем засоби по догляду за товаром, дотримуватися звичайних правил для даного роду товарів.
- Гарантійні обов’язки продавця: – виявлені в гарантійний термін дефекти і недоліки взуття (такі, як: відклеювання підошви, розрив ниток прошивки, поломка пряжок, замків і т.д.) усуваються за рахунок продавця шляхом проведення гарантійного ремонту, при цьому термін дії гарантії подовжується; – у випадку підтвердження продавцем неможливості усунення недоліку – виконується заміна взуття.
-
Без надання гарантійного талону або при недотриманні його умов скарги не розглядаються і гарантійний ремонт не проводиться.
- Згідно наказу № 291/457 від 17.10.2002 р. не являються дефектами виробничого характеру: – осідання задників і підносків, що утворились внаслідок експлуатації в надмірно вологому середовищі або зовнішніх механічних пошкоджень; – механічні пошкодження (порізи, опіки, проколи, подряпини і т. п.), деформація взуття внаслідок неправильного носіння, сушки, експлуатації.
- Перелік дефектів взуття, які можуть бути усунені виробником без зниження їх споживчих якостей: – відрив деталей верху по швам; – відрив, поломка фурнітури; – відрив ранта; – відклеювання підошви; – відставання набійок.
Рекомендації щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації: Наказ Міністерства економіки з питань європейської інтеграції України, Міністерства промислової політики України №291/457 від 17.10.2002 р.
УМОВИ ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ
Обмін та повернення виробу належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки взуття, за умови, що виріб не був у споживанні, збережено його товарний вигляд (чистота верху, підкладу, підошви, відсутність заломів), споживчі властивості, не пошкоджена оригінальна упаковка, а також, при наявності документа, що підтверджує факт покупки. Обмін виробу Продавцем (виробником) здійснюється одразу, якщо в наявності є потрібний виріб, або сторонами узгоджується термін виготовлення нового. Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання Продавцем (виробником) виробу, що відповідає правилам повернення Продавця (виробника). В іншому випадку кошти не повертаються і виріб не підлягає обміну.
ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ
По Києву та Україні обмін або повернення можливе за допомогою послуг “Нова пошта”. Обміняти або повернути товар Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки / отримання взуття. Доставка оплачується Клієнтом.